Eyebrows for life

Yo, back on track in France.
Känns bra faktiskt, töntigt lycklig över att se gatorna som blivit mina här.
Gissa vad det första jag gjorde var när jag kom tillbaka?

Gissa!
Gissa!
Gissa!!!



Jag plockade ögonbrynen.
Och jag erkänner det eftersom jag är trygg i min icke-bimbo-het.
Det är inte utseendefixering!
Det är perfektionism. Mohaha.
Har just nu en form på ögonbrynen som kräver ständig skötsel och gnisslade tänder i Sverige eftersom det inte fanns EN ENDA PINCETT I HELA NYKVARN. Typ. (Stavas pincett sådär förresten??)

Blev så desperat att jag tillslut försökte klippa ögonbrynen med farmors nagelsax, men resultatet var liksom inte till belåtenhet. Så yes, lättnaden av att äntligen få fixa till dessa bryn var överväldigande.

Idag är det mina missars födelsedag btw! Ring och gratta vettja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0