I'm gonna be awesome! wait, I am that already...

Hm, ni vet ju att jag lätt kommer vara Sveriges största bloggare om sisårdär ett år.
Men för att folk ska hitta hit och se denna FANTASTISKA BLOGG måste man ju göra någonting helt random och oväntat OCH uppseendeväckande typ... (vad sjukt uppseendeväckande stavas).


Saker som andra bloggare gjort:
- PROVOCERA. (jag är för snäll för det)
- Vara med i Trash-TV. (jag är för fin för det)
- PROVOCERA MERA. (snäll ;)
- Hora runt bland B-kändisar. (MEN JAG KÄNNER INGA!)
- Vara tillsammans/släkt med en storbloggare (Already taken! Plus att typ ingen i min släkt vet vad en blogg är...)
- Sälja sin själ till djävulen. (I'm a saint, sorry (A) )

Vad som INTE funkar:
- Ha talang. (Jag!!!)
- Vara smart. (Jag!!!)
- Vara normal. (J... Nej, okej då -.-'')
- ÖDMJUKHET. (Jag är ju ödmjukheten själv.)
- Lida av fulhet. (som Stagnelius, eller vad hette han, Nossica?)

Hm, är det kört för mig nu? ICKE!

FÖRSLAG PÅ VAD JAG KAN GÖRA SOM ÄR HELT RANDOM!
I promise I'll do it. Men ha lite fantasi va. Tänker inte göra något puckat som någon redan gjort.
Det här är Din chans att påverka! (haha som om du har någon kontroll...)

Kommentarer
Postat av: Jessica

hahah jag tror jag dör lite... xD Hade nästan glömt det men ja...det kan inte vara lätt att lida av fulhet. xD



Förresten var det jag som kommenterade big brother-grejen och bara skrev ett J som namn. Hehe det gick lite för fort där.

2011-04-19 @ 20:00:26
Postat av: Linnea

Haha! Vara normal :P skönt att du ahr sån otrolig självinsikt på den, de andra kan ju diskuteras ;) Jag tycker att du ska springa ner för champs elysé naken, då får du nog fler läsare sen ;)

2011-04-20 @ 00:19:47
Postat av: Hanna

Du kan.. hmm.. lägga in fler bilder! inte nått random men bloggen blir roligare att titta på om det finns bilder, lite random bilder kanske ;)

2011-04-25 @ 00:45:29
URL: http://kanelbulleen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0