Just me and my baguette


CHECK OUT THAT BIMBO-POSE!
Lycklig stekhet promenad till bageriet. JAG HAR FÅTT EN RAND! Snart är jag kanske lika brun som Cammi. (Hon fuskar för hon är typ född mörkhyad).


Jo, som jag nyss nämnde (LÄS FÖRRA INLÄGGET FÖR FAN) var det 24 grader idag, 10 imorse. Fatta skräcken när jag drog upp rullgardinen och möttes av detta:

Trodde ju liksom jag skulle brinna upp eller något! Kände mig som värsta vampyren när solljuset slogs emot mina icke-ljus-toleranta ögon. Men sedan vande jag mig och blev lite lycklig.

Nu är det snart dags att åka in till Paris! Ska antagligen träffa någon kompis i väntan på mitt flyg imornbitti. Blir till att dygna lite, mitt tåg börjar inte gå så tidigt på morgonen första går liksom kl. 5:00, liksom hallå? Jag som alltid går upp klockan 4 på morgonen liksom...

Haha. Peace out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0