Om jag hade cash skulle jag köpa bil och hund

Vadå?
Har inte du en Porsche-affär i din stad?
HAHA. Pinsamt.

*Host* Pappa du vet att jag vill ha en bil när jag fyller 20 eller hur? ;)

Trottoarshunden

Har haft många funderingar kring detta.
Ja, fransmännen har bilder på hundar på trottoaren.
Varför?
Teorier à la Blondie (goes Ginger):
1. Hunden ska gå på andra sidan trottoaren för att folk inte ska gå in i dem (och deras matte). (MEN! SAMMA HUND-BILD PÅ ANDRA SIDAN TROTTOAREN!!)
2. Hunden ska gå på vägen?
3. Hunden ska gå längst ut för att inte gå på folk?

Förövrigt är allt detta så himla onödigt. Fransmännen vet ju ändå inte vad koppel är för något!
Vill gärna höra era teorier.


Fransmännen börjar äntligen komma ikapp oss snabba (cash) svenskar.

De visade trailer på Snabba Cash när jag och Ana Karina var på bio.
Jag: Det där är en svensk film!
Ana: What?
Jag: DET ÄR EN SVENSK FILM! Öhm... O.o'' Sorry, I just spoke swedish to you!
x''D

Kommentarer
Postat av: Linnea

Går hunden närmast bilvägen? För i så fall försöker de nog bli av med lite hundar för att det finns för många. Om det dessutom inte går i koppel 0:)

2011-04-04 @ 13:11:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0