Redhead

Då har nu hela familjen sett mitt nya, galna hår. Själv tycker jag dock inte det är så galet, är man van att ha rosa så blir allt annat ganska normalt.

Reaktioner från familjen:
Au pair-barn 1: *stora ögon* Oj...
Au pair-mamman höll masken riktigt bra.
Au pair-pappan var väl den enda som blev rädd påriktigt. Råkade stutsa fram bakom en vägg och han var nära att utbrista ett: Oh-lala!! (Kom inget tyvärr men han såg rädd ut).

Au pair-barnet 2 kom med den bästa kommentaren i alla fall. Han och hans mamma åkte bil och råkade se mig och au pair-barnet 1 i den andra bilen ute i trafiken.
Mamman: Titta där är dem ju!
Au pair-barnet 2: Nej, det är inte alls dem... Hon som kör har ju en röd schal på huvudet.

Vilken komplimang! Men brukar själv ofta tro att folk har rolig färg på håret... Och så upptäcker jag att det bara är en mössa.

Usch vad jag skriver dåligt nu. Blivit lite svårt med grammatiken för min del =(

Kommentarer
Postat av: Linnea

HAHAHAHAHA!!! Jag dör lite XD Jag tyckte att det var fint i alla fall =)<3

2011-04-03 @ 13:45:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0