Stockholm i mitt hjärta

Näääjs dag i huvudstaden idag igen dårå.
Såg musikalen Hair tillsammans med Bro, Fall a lot och prästen. BÄSTIGT!
Vi åt sushi på söder och knappt varit där i en minut förrän bloggerskan Paow kliver in med den där Hugo i släptåg. Stirrade lite oförskämt på henne eftersom jag inte kunde placera ansiktet först. Verkar överlag vara på sushibarer jag lyckas se "the famous people", också stött ihop med Allan "Svensson Svensson" i Stockholm på sushi... Fördomarna om att Stockholm älskar sushi är allt för sann.

Sedan bar det av till Grand Hotel (hur flott låter inte detta?) för att dricka te och äta lite kakor. Prästen störde sig dock på otrevlig personal men försäkrade oss om att de inte "brukar" bete sig så. Yeah, yeah. De såg antagligen att vi var lantisar, inte jag då, men typ Linnea.

Ledsen att jag inte kan visa upp alla flotta bilder jag tagit idag men kamerasladden ligger hemma i St Germain.

Bakar mumsig äppelpaj, ska gå och kolla hur det går för den... OCH SEDAN SKA JAG TVINGA POJKVÄNNEN ATT SE PÅ BIG BROTHER, HAHA.


1-0 till mig.

Kommentarer
Postat av: ufo

vadå "hemma" i st germain?! det är väl inte hemma, eller? jaja hoppas jag kan få lite av din dyrbara tid idag <3<3<3

2011-04-11 @ 10:04:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0