Blondie's just not that into flashy stuff...

Allmän åsikt:

Gör ingenting att jag inte är rik och har pool och tennisbana som Lucile's anonyma kompis. Tror inte jag skulle passa som rik i alla fall. Jag skulle bara köpa för mycket glass och bli nervös av att någon annan skulle städa mitt hus typ. (Säger inte att man måste ha städerska, men bor man i en Herrgård kanske det är på sin plats.) Visst kan man avundas ibland. Men när jag verkligen tänker på vad jag strävar efter i livet kommer inte miljoners miljarders kronor i första hand.

Det enda jag egentligen vill ha är en liten stuga och en häst. En gammal rostig bil och sushi ibland, tillsammans med mina katter förstås. Jordnära drömmar är också drömmar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0