The Movieholic

Yeah.
Idag såg jag de första fyra Friends-avsnitten i mitt liv.
Okej, jag kanske kan ha sett på det ibland som 3-åring, men det är inget jag minns.
Kändes liksom att det var på tiden.
Började även på Supernatural säsong 6 (nej, jag gör ingenting annat än ser på serier hela dagarna!)

Serier jag tidigare knarkat:
-Scrubs
-How I met your mother
-Weeds
-House
-True Blood
-Dexter
-The Mentalist

Med knarkat menar jag då -hm- sett precis alla avsnitt av alla säsonger.
Nej jag är ingen maniac (fortfarande).
Okej, har dock inte sett precis alla avsnitt av Mentalist och House, men... you get the picture.
Friends känns som en sån serie som man "ska" och "borde" ha sett. Så bring it on! 10 säsonger, här kommer jag! (Ni kommer bli rädda den dagen jag säger att jag sett alla avsnitt. Inte för att ni tycker att jag waste-ar mitt liv, utan för att ni antagligen kommer få beskedet inom en skrämmande snar framtid.)


Så här ser de ut i säsong 1! Cox var ju faktiskt snygg en gång...

Kommentarer
Postat av: Linnea

Åååh jag ÄLSKAR vänner!!! Det är så himla kul =D

2011-05-21 @ 21:17:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0